22.5.10

Štramberská desítka: V dalším závodě MBP opět bodovali "Keňané" ...

... v zeleno-oranžových dresech, svěřenci Juraje Harašty, šéfa Lašského běžeckého klubu.:

Václav Bitala
a
Miloš Macíček

Těžká duchna oblohy leží nad krajinou. Hned z rána si splnila povinnost posledních dnů spustila gejzír kapek, ze své nasycené zásobárny. Před osmou hodinou, začíná u štramberské sokolovny mravenčení pořadatelů. Ustavování stolů, číslování cen tomboly, vylepování informačních letáků. Poprvé se místní Národní sad stane dějištěm dětského běhu, jako součást Štramberské desítky.
Čtěte dále...


Zabodoval taky fotograf N°1: Otto Seitl

Největší poděkování si zaslouží Jirka Harašta. Zachránil Štramberskou desítku za pět minut dvanáct. Věříme, že tímto jubilejním třicátým ročníkem zahájil další dekádu, další etapu pokračování tohoto již kultovního závodu na novojičínsku. Díky Juro za propagaci běžeckého sportu v našem regionu. Klobouk dolů za to, kolik dětí - našich nadějí, jsi dokázal přilákat do Štramberka!!! Ještě jednou díky!

Výsledky zde...

Další fajne fotky Roberta Šádka tu!

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Kde můžu požádat o opravu výsledků..? Doběhl jsem za R.Balážem a před P.Walou-nevím proč mám ve výsledcích čas 1:24:00. Petr Karkoška.

Rosťa Bažanowski řekl(a)...

Já to vidím Peťo na lampárnu :-)

Anonymní řekl(a)...

Petře, napiš nám svůj čas a dáme vše do pořádku. Měření sice nebyl můj džob ale o opravu se postarám. Saša N.

Anonymní řekl(a)...

Další oprava výsledků. Časy na
druhém a třetím místě, opačně, nebo
třetí 37:24 . SANDOKAN

Sokolík řekl(a)...

Teď mě štve že jsem tam nebyl, dyť já to s touhle časomírou mohl vyhrát.

Anonymní řekl(a)...

Pro Sašu:jak jsem již napsal-doběhl jsem mezi dvěmi borci,můj čas 39:40. Díky za nápravu. Dnes jsem v Rybniku mluvil s Otou-měl by mít "cílové" fotky..
Petr Karko.

Anonymní řekl(a)...

Pro Sandokana. čas na 3. místě je správný ale na 2. místě má být 36:08 u Miloše Macíčka. Saša N