24.5.10

MBP 2010 po osmi závodech.



Průběžné hodnocení tady...

Reklamace u Sandokana: 42195@seznam.cz

16 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Sandokane,
Hlásil jsem Jardu Vernarského do našeho družstva při prezentaci,hlavní rozhodčí a ona udělala k tomu i zápis na zadní stranu startovky s jejim podpisem a mým jako kapitána.Hlásil jsem to jak Ottovi před závodem tak Rosťovi a Tobě pak pro jistotu v cíli.
Takže Jarda je 6 členem našeho družstva pro zbytek sezóny a prosím tedy započítat nám jeho body pro soutěž družstev a upravit pořadí družstev.
Díky Roman/HOLKI

Anonymní řekl(a)...

Romane, opravím, nezapamatoval
jsem si koho jsi mi hlásil a
ani Otta ani Rosťa mi to nezdělili.

Anonymní řekl(a)...

OK,
Dík .Ja si neuvědomil jak jsem Ti to říkal že držíž v ruce pivo a nezeptal jsem se které už to je:-))
Roman/HOLKI

Anonymní řekl(a)...

Nevím, jestli je to v souladu s propozicemi, že se v průběhu sezony dají družstva doplňovat o další členy. Že se mohou přihlásit další družstva, to ano, ale další členové???. Saša N.

Rosťa Bažanowski řekl(a)...

Co není zakázáno, je povoleno. Když máš v družstvu 5 lidí, tak můžeš doplnit v průběhu sezóny ještě dva kousky. Ti však musí být "na volné noze", nemohou přestoupit z jiného družstva. Pokud chceš měnit složení družstva, tak můžeš naše "zákony" obejít tak, že mi písemně oznámíš odstoupení družstva že soutěže a za pět minut mi pošleš nové složení družstva. Teď se ti to ještě může vyplatit, protože ještě zbývá do konce soutěže 11 závodů. Tzn. že prvním závodem nového družstva by byla Štramberská 10.

Anonymní řekl(a)...

Přesně tak jak píše Rosťa.Nastuduji pravidla a pak EXTREMNĚ je využiji.
V pravidlech je že se musí lidé hlásit před daným závodem a to jsem udělal.
Proto jsem měl přihlášených jen 5 lidí a vyčkávál.
Roman/HOLKI

Anonymní řekl(a)...

Dle propozic nelze složení družstva v průběhu soutěže měnit. Přihlášení nového člena do družstva je zcela jistě změnou složení družstva, tudíž porušení propozic, a jak sám Roman uznává, je tady možnost pro vyčuránky, že si nechají volné běžce, a pak je dodatečně přihlásí do družstva, které má větší naděje na úspěch. Saša N.

Anonymní řekl(a)...

To že doplním chybějícího běžce není změna družstva.Změna družstva by byla kdybych někoho vyměnil už v počtu 7 lidí.Sašo vaše chybná strategie že seš třeba v družstvu Ty a přitom nezávodíš je známkou že všichni to nějak koulíme tuto novou soutěž s nějakými chybami.Mě se taky úplně pravidla nelíbí,ale snažím se nějak zachytit a využít tuto soutěž abychom všichni více na sobě pracovali a byla zdravá konkurence.Letos byhom to měli všechna družstva nějak jen vyzkoušet a po sezóně můžeme přijít třeba s návrhy jak tuto naši ligu vylepšit a doladit.Myslím že soutež družstev tmelí více jednotlivé kolektivy a běžci jsou zvyklí jen jet většinou na vlastí triko a tady je šance podílet se i svým výkonem na výsledku družstva.
My jsme se dali dohromady a hned nás to třeba motivovalo udělat si oddílové dresy už na Štramberskou 10.A to je jen jeden příklad.
Roman/HOLKI

Rosťa Bažanowski řekl(a)...

Vážení, nedělejme z MBP mistrovství světa. 99% z nás jsou jen hobíci, kteří se ještě dělí do dalších podskupin jako např. rekreační běžci, běžci běhající pro zdraví, turisté v poklusu, běžci-pivaři atd. Berme to jako velkou srandu. Tady přece nejde o výkony, ale o to abychom se běháním odreagovali a udělali něco pro své zdraví a kondici. Pokud se soutěž družstev neosvědčí, tak ji příští rok prostě nevyhlásíme. Letos je to jen taková zkouška. Stejně mám pocit, že to zajímá maximálně dvě až tři družstva a ostatní to příliš neřeší. Takže počkejme do konce sezóny a pak uděláme nějaké malé resumé ;-)

Anonymní řekl(a)...

Už to, že mně Harašta dal do družstva je známkou, že to bereme s humorem a přihlásili jsme se hlavně proto, ať je více družstev. Jsme si vědomi, že výkonnostně jsme stejně nejlepší,a že současný způsob hodnocení nás poškozuje, ale já osobně to těm Seitlovcům přeju, protože pro běh dělají opravdu hodně, byť jsou vesměs hobíci. Saša N.

Anonymní řekl(a)...

Co je to Hobící?

Rosťa Bažanowski řekl(a)...

Hobík to je něco jako kutil. Tedy člověk, který ve svém volném čase ( až se mu zachce), tak se vrtá v zemi na zahrádce nebo něco furt opravuje v garáži a když ho to přestane bavit, tak si dá třeba pivko. Po tom pivku pak například spravuje tchýni žebřík tak, jak jsem to kdysi dělával já. No a já a dalších 99,9% běžců v ČR v této činnosti pokračuje na běžeckém poli, a proto si říkáme hobíci čili běžečtí kutilové. Když se nám nechce prostě běhat, tak jdem do hospody na pivo. Akorát semo tamo si některý z těch lepších hobíků dnešní doby myslí, že je bůhví jak namakaný a taky někdy z něj média udělají mistra světa. A to proto, ať zase před tou naší slavnou Evropskou unií nevypadáme tak blbě. A mimo jiné jako správní Češi vyznáváme rovnostářství, jehož podkladem je víra, že všichni jsou v podstatě stejní. Výslednicí je typický reprezentant českého národa, malý český člověk, který je zosobněním průměrnosti a tzv. zdravého selského rozumu. Ať mu chybí cokoli, určitě nepostrádá inteligenci. Byl dobrý voják Švejk blb nebo inteligentní člověk? Většina Čechů se kloní k výkladu, že byl inteligentní a svou hloupost jen předstíral. Ono,jinak to ani být nemůže – Švejk je Čech a proto musí být inteligentní. Hloupost je podle představy Čechů vyhrazena pro ostatní národy nebo etnika.
Trochu jsem se sice do toho zaplantal, ale my hobíci musíme být občas tak trochu plantalové, aby nás náhodou nějaký rozumbrada pak nezačal považovat za profíky... chápeš brouku?

Anonymní řekl(a)...

Výkonstně jste možná momentalně akorát v kat. A .To samé mohu říct ja že jsme nejlepší v kat. ženy A a muži B atd.A kdyby se počítali nejlepší časy dvou mužů a žen tak jsme bez konkurence.takže žádné bodování není spravedlivé.No nechme čas kdo to kde dotáhne třeba za 3 roky.Ja už zažil různých družstev a běžců.:-)
Roman/HOLKI

Anonymní řekl(a)...

Chybička se vloudila, u soutěže
družstev jsem si nevšiml, že jsem
nechal pořadí po sedmi závodech,
jinak je vše v pořádku. SANDOKAN

Friedrich Nietzsche řekl(a)...

Těm lidem, po nichž mi něco je, přeji opuštěnost, nemoc, špatné nakládání, znehodnocení..., aby jim nebylo neznámo hluboké pohrdání sám sebou, opovržení a muka nedůvěry k sobě.
Nemám s nimi soucitu,neboť jim přeji to jediné, co dnes může dokázat, má-li někdo cenu, či ne - aby vydržel!!!

Anonymní řekl(a)...

Jiří Kajínek řekl: " Bezmocnost je hrozná věc. Přidal bych k tomu ještě nespravedlnost, kdy se nemůžete bránit. Kdy ti "spravedliví" hovoří o zákonnosti a přitom vám brání v úplně obyčejné obhajobě. Veřejnosti vědomě lžou, ale vy se nemůžete bránit. EsEn