26.12.08

Chcete si zlepšit osobák...

... na 10km o dvě až čtyři minuty ?

Zajeďte si příští rok do slovenského Bardejova. Na sněhu a ledu se vám to může podařit :-)


Vianočný beh - Bardejov, 26.12.2008, 10km

1. Henryk Szost - 27:28
2. Peter Mikulenka - 27:50
3. Jakub Burghart - 27:55
4. Zsolt Benedek - 27:58
5. Ivan Babaryka - 28:03
6. Milan Kocourek - 28:19
.
.
.
10. Ivan Čotov - 30:16

Fantastické časy zde !

Paparazzi: Ještě, že máme v Ostravě "Běh olympijského dne - 10km", aspoň nemusíme jezdit do Bardejova :-)

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

V Ostravě je více možnosti na rekordy, kromě desítky Olympijského dne: "Hrabyňská 15, Porubský čtvrtmaratón, dnešní Štěpánská 15"
Nikos.

Rosťa Bažanowski řekl(a)...

Moc jsi mě Niku nepochopil, anebo já nepochopil tebe ?
Která z těchto tratí má skutečně uváděnou délku v propozicích. Olymp.den má kolem 9km, Hrabyň taky nemá 15 a Štěpán má 13,5km, pokud si ho nezkrátíš, jako všichni ostatní. Bardejov odhaduju na rovných 9km - podle časů.

Anonymní řekl(a)...

Já jsem Tě Rosťo pochopil zcela a Ty jsi nepochopil mě. Jasně jsi naznačil, že Bardějov je kratší. V tom duchu jsem napsal i já kratší ostravské závody, na kterých se dají utvořit "rekordy". Ty jsi naznačil jen BOD a já zbývající. Hrabyň měla letos dokonce pod 14 (řekl bych tak 13,9). Ten Bardějov možná ani 9, pokud tam bylo stejné počasí jako na našem Štěpánském, kde to občas klouzalo. Jinak náš Štěpánský máš správně 13,5 km a BOD možná má o nějakou stovku víc než 9 km.
Nikos.

Rosťa Bažanowski řekl(a)...

A vo tom to je :-)