29.12.07

Ach jo, proč je dnešní svět...

... tak složitý ?
l
"Ahoj Rosťo, přečti si můj komentář na karvinských stránkách.
A zkus věci zjednodušovat. Např. na www stránkách Řecké Obce se napíše komentář a ihned odešle bez žádných doplňujících volovin. Každý se podepíše a ví se okom se jedná.
I karviňáci tam něco mají, ale alespoň to je čitelné apodařilo se mi komentář poslat. Nevím k čemu ty formality jsou. Vysvětli mi je, prosím Tě logicky. Jinak co nemá logiku, neberu.
Leda, že by ses chránil proti vírům nebo co. Každopádně by tam ale měly být vysvětlivky co je povinná část a co se tam může napsat. Napsal jsem heslo a vyšlo mi nesprávné. Jak se má napsat?
Dokonce tam něco píšeš o účtu. Bez účtu nemohu psát komentář?
A nějaký Blog nebo co. Samé nesmysly.
Nikos."
o
Rosťovi (Nikos, 28. 12. 2007 22:16)
Rosťo, u šedesátníků jsi zapomněl na jednoho z nejlepších, a sice na Honzu Hrácha. Ten z jara Holce porážel. Musí ovšem být zdravý, což je hlavním předpokladem, tak jako pro všechny. Nikos.

Psal jsem to na Tvých stránkách, ale tak složité komplikace pro odeslání jsem ještě nezažil (jak u CIA), takže se mi to nepodařilo u Teba poslat. Proto svůj komentář zasílám přes svoje karviňáky. Rosťo polepší se. Internet mají i starší lidé, nejen mladí. Nikos.
k

"Ahoj Nikosi,
dnešní svět je na vysoké technické úrovni. Nic dnes nemá logiku. Všude se na nás něco valí... miliony informací atd. Svět je jeden velký chaos. A o co víc je vše řízeno elektronikou, internetem atd., tím je svět zranitelnější. A proto se musí všechno chránit různými kódy, hesly, PINY apod. Protože Al-Káida číhá všude (možná taky i u Tebe nebo u mne, zrovna teď za dveřmi :-) a američani, které máš tak rád to musí přece nějak uhlídat.
Hezkého Silvestra a šťastný nový rok 2008 Ti přeje Rosťa B.
PS: Hlavně zdraví a ať ti to zase lííííítá :-)
Apropós, proti vírům se nijak nechráním, protože je mám docela rád... zvláště když si vypouštím vanu"

Žádné komentáře: