28.3.12

Pardubický Vinařský půlmaraton

V sobotu 14.4. se běží v Pardubicích Vinařský půlmaraton, který je součastí Mistrovství republiky. Zatím je na půlmaraton přihlášeno 16 našich členů. Radovan Rudický, Jindra Čáp, Vladimír Matysik, Honza Schvarzbacher, Sylva Magnusková, Tomáš Mrajca, Iva Pachtová, Zdeněk Čech, Vladimír Dvorsky, Danuše Škrdová, Lenka Wágnerová, Petra Pastorová, Petr Jorniček, Pavel Juřica, Radka Miturová a Marek Siročák.
Otta

10 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Nabídka odvozu autem z Pardubic domů 3-4 lidi, zájemci hlaste se na 602524888.Honza Schvarzbacher

Anonymní řekl(a)...

Je možné se ještě přihlásit ? Fousek Jan

Anonymní řekl(a)...

Do 6.4. se můžete přihlásit na půl maraton. Ale musíte mě napsat, kdo má ještě zájem. Otto

Anonymní řekl(a)...

Já mám zájem. Fousek Jan

JaM řekl(a)...

Ať Vám to všem v Pardubicích lítá !

Anonymní řekl(a)...

Já bych taky ráda jela. Iva Zbořilová

Anonymní řekl(a)...

Mám volné místa v autě. Tak se přátelé hlaste. Jindra.

Anonymní řekl(a)...

Pokud mají nárok na start pouze ti, co splňují limit daný ČASvazem, tak to měl dát někdo vědět včas, ať se tam zájemci přihlásí individuálně za startovné, nyní se můžu přihlásit tak na lampárnu. Honza Schv.

Anonymní řekl(a)...

Já jsem to opsal z propozic maratonu PIM. Tam jsou tyto limíty na mistrovství ĆR napsané. Ale když se podíváš na stránky pardubického půmaratonu, tak v propozicích žádné limity nejsou. Samozřejmě dopíši Fouska a Zbořilovou.
Otto

Anonymní řekl(a)...

Mám zájem také o 1/2 maraton a rád bych si to jako premiéru zaběhl ve svém rodném kraji. Děkuji. Jiří Kruliš - Havířov