26.2.12

Iva Pachtová se po půl roce postavila na start


Dnes byl v polském Rybniku odstartován další ročnik Česko - Polského poháru "RYBOST CUP". Na deseti kilometrovou trať se postavili i naši běžci. Radovan Rudický, Tomáš Mrajca, Honza Schwarzbacher, Matěj a Libor Svozilové, Iva Pachtová a Jitka Ochozková. Jak jsem již psal, Iva Pachtová se po půl roce postavila na start a běžela v pohodě pod 50 min. Tak doufám, že se brzy dostane tam, kde vloni běhala. Hlavně aby to nepřehnala. Radovan, Honza a Jitka běželi včera Rohálovskou desítku, tak si šli vyklusat. Hlavně bylo vidět, jak si to Radovan užíval. Libor běžel včera náročný maraton, tak dnes běžel se svým synem a Matěj běžel výborně. Vyhrál kategorii do 15 let.

10 komentářů:

Rosťa Bažanowski řekl(a)...

Otto máš tam 2x na strat, ještě žes tam nenapsal nasrat :-)

Anonymní řekl(a)...

Gratuluji k výsledkům a Ivě za podařený start!!!! Doufám, že jí to bude běhat zase výborně. Iva Z.

Sokolík řekl(a)...

Jsem to opravil Ottovi vyjímečně.

Raduz řekl(a)...

Polsko opět nezklamalo svou perfektní organizací a kvalitním zázemím, zklamaný jsem ovšem byl z pohledu na našeho presidenta, jak se po celou dobu napájel pouze minerální vodou :-)))holt každý den není posvícení, že ano... .

Anonymní řekl(a)...

Ivo přeji Ti opět pohodové běhání po zranění a vím jak moc chceš opět běhat když jsme se potkávali v REGE centru ve Vítkovicích a rozebírali to.Roman/HOLKI

Anonymní řekl(a)...

Opět další hezký závod u našich sousedů v PL, skvělá trať,kros a tzv.měkko mám raději než asfalt,skvělé zázemí, organizace,...Původně výklusový plán po Roh.desítce jsem pojal díky Radůzovému tempu a taky tomu povrchu,jako ostrý závod,(první okruh 22:22,druhý 22:44)..asi na 3km - v závěsu za Radúzem a Andym jsem škobrtnul o jeden z mála kořenů na trati a takový "držkopád" jsem již dlouho neabsolvoval,ještě že do měkkého.Dohnat skupinu mne stálo dost sil, tak jsem v druhém kole lehce zvolnil a v cíli se i trochu divil, že to až tak pomalé nebylo (pro mne). Honza Schvarzbacher

Anonymní řekl(a)...

Startovne u Wnuka (Polsko )jest drogie,powinno być sprawiedliwie'Czeskie startowne jest uczciwe,więc powinnismy też uczciwie traktować Zagranicznych gości''

Anonymní řekl(a)...

Ivo tak gratulace k dosaženému času,ale dávej bacha na zdravíčko!!!Lenkačlenka

Anonymní řekl(a)...

Iva na to má:)!Renata

Anonymní řekl(a)...

gdzie są wyniki Vysledki?