10.10.11

RYBOST Rybník 25 km

Jak jsme hledali cíl.
V nedělí se v polském Rybníku běžel další závod na 25 km do poháru "RYBOST". Na tento závod se poprvé dostavila početná skupina naších závodníků. Celkem nás bylo 14. Na startu nás přivítalo pochmurné podzimní počasí. Já, po domluvě s pořadatelem, jsem vyběhl o 20 minut dříve, aby na mě nemuseli dlouho čekat. Bral jsem to jako trénink na maraton, na který jsem se přihlásil do Drážďan. Ještě nevím, jak se rozhodnu. Po 5 km, kdy se mě běželo dobře, jsem doběhl na rozcestí a tady jsem nevěděl, kde mám běžet. Rozhodl že poběžím spět jestli neběžím blbě. Ale po 1,5 km jsem najednou potkal závodníky, kteří běželi 13 km. Tak jsem se vrátil a běžel s pět. Doběhli jsme na to samé místo a opět nevěděli jak dál. Tak jsme opět čekali a to už doběhla Jarmila Mathonová a čekali dál, konečně jsme se dočkali a poslali nás dál. Tady mě Jarmila utekla a já jak beran běžel za ní a asi po dvou km jsem jí doběhl. To jsme se dostali na cestu kde měla být značka ale nic nebylo. Tak jsme se vypravily na pravou stranu. Tady už po 500 m jsem tušil že běžíme špatně. Tak jsme se rozhodli že dojdeme do vesnice a vrátíme se spět.
Prošli jsme celou vesnicí a nemohli jsme nic najít Ptali jsme se lidí a Ty nás posílali úplně někam jinam. Rozhodli jsme se že se vrátíme po té samé trati jak jsme šli. Mezi tím jsme třikrát zmokli. Po 4 hodinách jsme došli do cíle. To už závodníci odjížděli domu. Tady jsme se dozvěděli že všichni bloudili. Protože jakysí srandista pobral fábory. Takže jsme došli do cíle hned převlékli a jeli domu. Od nás se tohoto závodu zůčastnily Bažanowsky, Dvorsky, Mrajca, Seitl, Matysík, Vágnerová, Mathonová a Škrdová.

Žádné komentáře: