20.3.10

Mořkovský zajíc.



Rekordních 103 běžců dnes absolvovalo druhý závod MBP 2010. Počasí bylo celkem příjemné, kdyby toho silného větru nebylo. Ten taky zapříčinil u mnohých horší časy než očekávali.
Konkurence byla opravdu velká, a to ve všech kategoriích.



Podle očekávání se celkovým vítězem stal Vašek Bitala z Lašského běžeckého klubu - 33:42min. Pro druhé místo si doběhl polský závodník Tomáš Wrobel za 34:15. Jakub Ambros z MK Kopřivnice bral za čas 34:52 třetí flek.
V celkovém pořadí žen doběhly děvčata takto: Petra Pastorová - Baláž Extreme Team Ostrava, Kateřina Bobotová - Berušky Ostrava, Andrea Krstevová - Lašský běžecký klub.
Poprvé se v tomto závodě předvedla družstva, když s přehledem zvítězilo družstvo MK Seitl I (Výtisk, Slowioczek, Škrdová, Procházka, Hrabuška, Benešová, Miturová). Je to však ještě neoficiální zpráva, počkáme si na potvrzení Sandokanem.
Z našeho klubu potvrdil dlouhodobou formu Alfons Vytisk. Jasně zvítězil a pokud mu forma vydrží, mohl by v červnu v Albrechticích atakovat na desítce dokonce i hranici 40:00min. Alf prostě nestárne, Alf jen zraje jako víno.
Roman Slowioczek další náš bojovník podal taky dnes výborný výkon a získal pro náš oddíl stříbro.
Ženskou kategorii nad pětatřicet ovládají naše dámy. Zvítězila Danuše Škrdová před naší Petrou Benešovou a Lenkoučlenkou.

results
Foto na Rajčeti připravil Otto Seitl a kopretinka Radima Liptáka.

17 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Jak jste spokojeni se závodem a se svými výsledky?
David

Rosťa Bažanowski řekl(a)...

Se závodem ano, s výsledkem nikoliv :-) Závod = 1, můj výsledek = 4-

Anonymní řekl(a)...

Rosťo, co se týče nahlášení paní Škrlové, že běží za Drivers Ostrava, tak v tom mám prsty. Jak jsem ti hlásil, že jsme ztratil prezenčku ženy F, tak nám zůstal jen seznam žen co byly na bedně v této kategorii no a názvy klubů jsem dohledal podle jména na serveru behej.com. Tak tolik na vysvětlení. Michal Keller

Lenia řekl(a)...

s číslem 98 běžela Lenka Hájková. Bohužel jsem si špatně přišpendlila startovní číslo a správně jsem měla běžet s číslem 86.Tím se i velmi omlouvám Lence člence za mou chybu a nedorozumění při vyhlašování výsledků... Lenka

Lenia řekl(a)...

co se týče Dany Škrdové. Tu jsem přihlašovala a určitě byla nahlášena jako MK Seitl. LenkaH

Anonymní řekl(a)...

Michale,díky za vysvětlenou.

Dana Škrdová

Anonymní řekl(a)...

Lenko,díky za potrvzení skutečnosti.

Dana Škrdová

Anonymní řekl(a)...

Zdravím, doufám že jste do družtev počítali i Berušky Ostrava "o), složení našeho mužstvo-ženstva jsem dala panu Seitlovi přímo na závodech(Zeman,Drastich,Bobotová,Brodová)díky za odpověď Katka.

Rosťa Bažanowski řekl(a)...

Neboj Katko, počítáme s vaším družstvem.
Ale já fakt nejsem pan Seitl:-)

Anonymní řekl(a)...

Podle mých propočtů v družstvech zvítězil náš Lašský běžecký klub?
Možná Vás zmátlo, že u Vaška Bitaly a Radka Macíčka je zkratka LBK místo celého názvu klubu. Saša N.

Rosťa Bažanowski řekl(a)...

Uvidíme co řekne Sandokan, protože Vytisk bral první místo, Slowioczek druhé a Škrdová první.

Anonymní řekl(a)...

Naše složení družstva jsem v týdnu zasílal e-mailem Sandokanovi tak ještě raději připomínám, protože v seznamu družstev nějak nejsme:
Tým:
Baláž EXTREME-TEAM Ostrava:
1.Baláž Roman
2.Kněžík Roman
3.Pastorová Petra
4.Esentierová Petra
Zbytek ještě doplníme do závodu v Hrádku.
Roman/HOLKI

Rosťa Bažanowski řekl(a)...

Adélka Romane, Adélka :-)

Anonymní řekl(a)...

Jo :-) ja si to uvědomil až jsem to odklik že Adélka je Petra.
Ta Petra už mě úplně zbláznila a ty jeji časy...Až zaběhne tu desítku za 35,00 jak plánujem tak asi budu už psát zmateně uplně a dopadne to asi takto:-):
Baláž Petra
Kněžík Petra
Petra Petra
Esentierová Petra
Hájková Petra
A pak mě jedna přiletí....:-)
Roman/HOLKI

Rosťa Bažanowski řekl(a)...

:-)

Anonymní řekl(a)...

Romane, já bych chtěl taky 10km za 35min. Stačí k tomu pouze členství v BETO? :-)

Jakub Říčan (JR)

Anonymní řekl(a)...

Jakube,
Pokud máš zájem na sobě zapracovat a není to nějaká sranda tady tak mě napiš balazteam@seznam.cz.
Potřebuji pro zlepšení každého pořádně probrat možnosti kolik je schopen tomu kdo dát.Každého jsem schopen zlepšit o 1 třídu, ale pak dál nad toto už je to záležitost mnoha detailů takový postupný tuning plán .:-)
Roman/HOLKI