17.5.09

PRZEZ PIEKŁO DO NIEBA.

Ahoj,
píšu, jak jsme se s Vencou Pavelkou dostali během jednoho závodu 3 x do pekla a 3 x do nebe.
Na maraton do Polska jsme vyjeli v pátek. Na místě jsme se prezentovali a ubytovali v chatce v kempu. Abychom doplnili tekutiny, zašli jsme na polské pivo. Před naší chatou se něco oslavovalo, bylo tam 21 ženských a 4 chlapi. Slavili až do 3 hodin ráno. Hudba hrála dost hlasitě a ani jsme nemohli usnout.
Ráno jsem se společně asi se 40 maratonci postavil na start maratonu o hodïnu dříve. Celkem nás bylo 144 na 42,2km a 144 na půlmaraton.
Já, už jsem po prvním kilometru cítil hodinovku, kterou jsem běžel ve středu v Karviné.
Držel jsem se rady Mirka Kravčíka běžet 9 minut a 1 minutu jít. Jedno kolo měřilo 14 km. Běžela se celkem 3 kola. Druhé kolo jsem to obrátil a běžel 1 minutu a 9 minut šel. Třetí jsem už jenom šel. Do cíle jsem došel úplně zničený za 6:10:18 hod.
Za to Venca běžel výborně a celkově skončil na 31. místě (3:31h) a v kategorii nad 60 let vyhrál.
Byl to kros maraton a běžel se v lese. 1 km se běžel po rovině a potom se mírně stoupalo do vesnice "Peklo". Pokračovalo mírné stoupání do vesnice "Nebe". Tam jsme se otočili a běželi zpět.
Počasí bylo na maraton výborné, jenom já jsem zmokl. Výhodou bylo občerstvení co 2 km.
Po závodě byla bohatá tombola.
Venca asi počítal, že vyhraje, tak po závodě otevřel šampus. Poté se grilovalo a něco na pití též bylo. To by bylo něco pro Jardu Hrabušku a Pepu Smolu :-)
Byl to moc pěkný závod. Možná se k nám příště někdo přidá.
Zdraví zase maratonec Otto Seitl.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Otto čas nic moc. ale blahopřeji k dokončenému turistickému maratonu. J.H.