7.1.09

Naléhavě hledáme maratonce do družstva...

... na 31. ročník Berliner Team - Marathon.

Vážení, v pátek 16.1. jedeme na pozvání do Berlína na Team maraton, který se běží 17.1. Start bude ve 12.00 hodin v parku Plentenwald. Trasa je vedena parkem a částečně kolem řeky Sprey, kde bývá poměrně chladno. Samozřejmě bude záležet na počasí. Trať je tvořena 8 velkými okruhy a 1 malým.
Já jedu jako vedoucí naši výpravy, která čítá 2 tříčlenná
družstva. Vypsány jsou pouze 2 kategorie, a to do 150 let a nad 150 let.
Družstvo do 150 let: Libor Svozil, Tomáš Mrajca, třetí měla
být Lenkačlenka, ale bohužel ze zdravotních důvodů se nemůže
zúčastnit. Z tohoto důvodů vypisujeme konkurz na jednoho běžce, na čas kolem 4:20:00 h.
Družstvo nad 150 let: Jarda Hrabuška, Láďa Dvorský, Mirek Kravčík.
Toto družstvo má šanci se umístit do 3. místa. Necháme se rádi překvapit :-)
Tento závod pořádá můj německý kolega. Nocleh máme zdarma zajištěný ve škole a také startovné nemusíme platit. Otto Seitl.

Paparazzi: Já myslím Ottíku, že třeba takový Saša Neuwirth by to za 4:20:00 mohl dát, ale nevím zda má naběhané dostatečné objemy :-(

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Rosťo, za 4:20 bych to musel ujít, ale turistika není můj koníček, což by Ti moje žena potvrdila, jak strašně nerad někam chodím. Je to ztráta času. Saša N. P.S. Zkuste Michala Kellera, já bych dal už družstvo nad 200 let

Anonymní řekl(a)...

Pokud se nenajde nikdo lepší,tak ráda "pomůžu".4:20 snad zvládnu,v Ostravě jsem si v listopadu zaběhla perfktní dvojmaraton,tak už kvůli tomu hezkému běžeckému zážitku.Ale myslím,že bude nějaký vhodnější adept.Šárka Krčková-mail:diplik@seznam.cz

Anonymní řekl(a)...

Díky za nabídku, rozhodneme tuto sobotu na maratonu v Třebovicích. Jestli můžeš přijít, budu rád.
Otto

Pavel Jurica řekl(a)...

Kdyby to bylo na 3:30 tak se hlasim. Ale jestli dobre chapu, tak vsichni clenove druzstva asi pobezi spolecne na tech 4:20.