23.11.08

Nejlepší atleti světa 2008...


Male World Athlete of the Year
Usain Bolt (JAM)

Female World Athlete of the Year
Yelena Isinbayeva (RUS)

Male Performance of the Year
Dayron Robles (CUB)*

Female Performance of the Year
Tirunesh Dibaba (ETH)
Barbora Spotakova (CZE)

Revelation of the year Award
Pamela Jelimo (KEN)

Distinguished Career Award
Kajsa Bergqvist (SWE)
Stefan Holm (SWE)
Jefferson Pérez (ECU)

Inspirational Award
Henry Rono (KEN)

80 Years of Women Athletes at the Olympic Games
Jackie Joyner-Kersee (USA)

Special Olympic Award
Usain Bolt (JAM)
Tirunesh Dibaba (ETH)
Yelena Isinbayeva (RUS)
Françoise Mbango (CMR)
Angelo Taylor (USA)
Andreas Thorkildsen (NOR)


Usain Bolt


Jelena Isinbajevová

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Rosťo, tak jak to je? Teď ukázali ve Zprávách na ČT 1, že ne Jelimová se Špotákovou, ale Dibabaová za pětku. Vnes do toho světlo.
Nikos.

Rosťa Bažanowski řekl(a)...

Však to je v pořádku Nikosi. Světlo bylo vneseno již v Monaku. Špotáková(oštěp) s Dibabaovou (5000m) se podělily o cenu Nejlepší výkon a Jelimová dostala cenu Objev roku. Příští rok se mají podělit o titul Objev roku 2009 - Sandokan a já :-)

Anonymní řekl(a)...

Buď mě šálí zrak nebo jsi to zaměnil těsně po mém komentáři. Já jsem viděl a ráno jsem to Alfimu řekl v lese, že vedle Špotákové je Jelimová.
Jesli jsem se přehlédl, tak máš u mně 2 topinky. Ale to pošeptáš do ouška jen mě. 9.12. přijdu do Třebovic, kde dám něco k dobru na můj svátek.
Nikos.