26.11.08

Každý závodník...

... který uběhne oba víkendové maratony, obdrží tento krásný pohár.

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

No a ten kdo nedoběhne tak dostane: http://www.paulczynski.cz/img/paulczynski.cz/hovno-top.jpg :)

Rosťa Bažanowski řekl(a)...

Důrazně žádám šéfa Černých jezdců, aby ještě jednou hluboce zvážil přijetí Petra Waly do své báječné stáje. Pokud se tak stane, přimlouvám se, aby jej zařadil, vzhledem k jeho zálibám... přímo do maštale na 3 měsíce nucených prací !!! V případě, že ještě jednou některý z vašich členů umístí na nejslušnější běžecký web v naší republice takový to nechutný odkaz, budeme nuceni vám vyhlásiti válku !!!

Anonymní řekl(a)...

Moje řeč Rosťo. Na schůzi Černých jezdců to proberem. W/vi musíme trochu ustřihnout křídla.
A za každé sprosté slovo, by měl být tatarák a 24 topinek. To se ale dá uskutečnit jen u nás.
Nikos.

Anonymní řekl(a)...

Klucí. Já jenom, aby tady text nestál a nuda nezaváněla :) Možná jsem měl spíše napsat, že ten kdo nepřijde, tak ono h...o dostane. Protože i ten kdo nedoběhne, tak určitě bojoval a něco si určitě vyslouží,že ...... ? Já tam totiž budu a určitě dvojmaraton nedoběhnu. Takže co mi dáte ? Já si myslím, že právem dostanu to co uvidíte, když kliknete na můj nick v záhlaví tohoto komentáře :)

Rosťa Bažanowski řekl(a)...

to mčj: Červenou kartu pro -w- si prosím !!!
to Ottík: Občerstvovací stanice bude o víkendu pro Petra Walu uzavřena.

Anonymní řekl(a)...

s tím tatarákem to není špatný nápad.U nás v Ovečce dělají skutečný z pravé svíčky, takže ještě pár vulgarismů můžeš použít. aby těch tataráků bylo víc a nejdli jsme jen suché topinky jak to mají chudáci na Poště.Ty naše koně budu muset nějak očíslovat, abych se v tom vyznal.Na schůzi budeme čísla tetovat na pravou půlku. mčj

Rosťa Bažanowski řekl(a)...

:-)