24.2.08

Zprávy z Polska nám přináší...

... nasza gwiazda jasna - LENKAČLENKA.

Podle fotografie, kterou nám zaslali její kamarádi vidíte, že Lenkačlenka nyní pracuje v jedné polské šachtě.
Jako jediná žena - na pozici rubačka.
Pry robi kajsi na čelbě
.
V práci ji říkají Nasza
Lenkagórnik (čti Naše Lenkahorník)

Ahoj Rosťo,
tak ti jako klubovému paparazzimu hlásím, že budou 2 pizzy! jedna na a jedna na Radku. V sobotu 23.2. jsme totiž v polské Wodzislawi v závodě: III. Bieg Twardziela získaly 2 medaile. Radka bronz za celkové 3.místo v celkové kategorii žen, já za 3. místo v kategorii ženy nad 35 let. Ano, už je mi skutečně tak moc :-).
Trať byla sice krátká - 7,2 km, zato ale náročná:z kopce, do kopce, po poli blátem, dědinů, kolem lesa a hlavně proti větru. Před závodem jsem vyděšena prudkým vichrem chtěla rozvinout vědeckou debatu s Liborem Svozilem na téma: jak je možné, že vítr fouká vždy v protisměru, avšak Libor mě utnul se slovy: Murphyho zákony :-) Za MK Seitl se účastnili Hallootoo, Jarka, Radka,Lenkačlenka, Alf, Libor (co vypadá jako Homer Simpson) a Dušan (příjmení jsem zapoměla). Pořadatelé nás v cíli rozmazlili horkým čajem, polévkou, bohatou tombolou, diplomem a pohárem pro všecky. To se mi na závodech v Polsku líbí-nikdo neodjíždí s prázdnou. Kdo chce další info, ať mrkne na
http://www.lenkaclenka.blogspot.com Výsledkovou listinu s časy jsme ještě neobdrželi, až bude, tak ji zveřejníme!!!
Zdraví Lenkačlenka

Žádné komentáře: