29.2.08

Prof. MUDr. Nikolaos Tsametis, DrSc.

Ahoj Rosťo,
v úterý jsem nemohl napsat, jelikož jsem ležel na zákroku od 8:15 do 15:55, a pak ještě až do středy do 10:30 na zádech a mohl jsem jen točit hlavou, ale ne ji zvedat.
To vše kvůli tříslům odkud mi navedli katetry a kudy hrozilo, že při větším pohybu, vystřikne krev nebo se udělají velké otekliny.
Jednu velkou mám na levém třísle, kde mě to i bolí.
Jinak žádné bolesti nemám. 14 dní kvůli tříslům nemohu běhat, atd. Je to na delší povídání.
Napiš, jestli budete v úterý "U Táty", když to teď bylo tak velké, jestli má cenu, abych tam chodil. A nevím též, co to tříslo. Doktor mi dal proti bolestem 3x denně Ibuprofen, ale já budu brát podle potřeby. Zdá se mi to hodně se cpát takovým svinsvem, když nemusím. A beru ještě další věci. Dokonce si ještě musím minimálně do pondělka píchat injekce.

Posílám Ti dva snímky provedené ablace. Ty červené tečky jsou místa, kde mi vypalovali tkáň. Není to ale vše. Bylo toho více.
A napiš průběh úterní oslavy. Volal jsem Jorgosovi, ale už byl na odchodu (jel mu autobus) na řeckou schůzi. Večer mu brknu.
Čau Nikos.





Ahoj Nikosi,
všichni jsme na Tebe v úterý U Táty mysleli. Všichni jsme věřili, že operace dopadne dobře a Ty se dáš, jako správný Černý jezdec, rychle do kupy. Přejeme Ti hodně zdraví a zároveň doufáme, že se rychle vykurýruješ a ukážeš se v úterý na naší pravidelné schůzi. Rosťa.

1 komentář:

Lenkačlenka řekl(a)...

Nikosi,
všeci jsme ti fandili. Ani si neumíš představit, kolik je v MK Seitl chirurgů-amatérů. V úterý přiď-nebude "řiť", ale pizza (tedy pizzy).Dlužníků je hodně. Přeji ti veleúspěšnou rekonvalescenci :-)