17.1.08

Seitlpárty - VEPŘOVÉ HODY

Maraton klub Seitl pořádá v pátek dne 1.2.2008 pro sportovní přátele 2. ročník společenského setkání. Večírek se koná v Sokolovně Poruba, na Smyčce od 18 hodin. V ceně vstupného, které činí 200,-Kč je večeře: vepřo-knedlo-zelo. Čuníka už máme. A již jej zpracováváme.


Jitrničky budou...
Tlačenka bude...

Pivečko bude taky.
§
Budeme rádi když každý účastník donese do tomboly nějakou cenu.
Hudba je zajištěna. První společné setkání bylo velmi vydařené.
Věříme, že tento rok se nás sejde větší počet.
Já přijdu s berlemi. Tak vás všechny srdečně zvu. Otto Seitl
§
Přihláška

3 komentáře:

Lenkačlenka řekl(a)...

Můžu vzít sebou tátu anebo ho mám nechat doma??? A umí běžci vůbec tančit? A hodovat vepřové? A co mé hubnoucí předsevzetí? Lenka

Anonymní řekl(a)...

Lenko, můžeš vzít sebou koho chceš, třeba i milence, hlavně když se budete bavit. Pokud máš i nějaké své přátelé, můžeš je vzít také. Dej vědět, kolik osob máme počítat. A to si piš, že běžci umí tančit, budeš se divit. Hubnout budeš během tance. Otto

Anonymní řekl(a)...

Ty jitrničky mě moc nelákají, ta tlačenka, pokud bude ta co byla u Jirky v Jilešovicích, tak bude výborná, ale já jsem gulášový, což asi v "Seitlpárty" asi nebude. Je to přece jen teplá kuchyně.
No a strašně se těším jak Lenkačlenky bude tančit řecké tance, když se tak chlubí tančením. Hlavně si Leni neber boty na podpatkách. Už se těším jak se budeš potit při Zorbasovi, jestli ho tam někdo zahraje. A když ne, tak se to dá tančit i na jinou hudbu. Anebo po tichu. Já s Jorgosem to zvládnem a ta jeho kočka se určitě přidá.
Nikos.