7.1.08

Napsal nám náš stálý pražský dopisovatel...

... a reprezentant - maratonec našeho klubu Erich Rinka z Kravař.
.
"Tak jsem si to užil v Unhošti, zima jako v Rusku, 10 okruhů po náročné trase
a k tomu problémy doposud nepoznané.
Věděl jsem, že to nebude procházka růžovou zahradou, bez přípravy a s nadváhou... Bral jsem to jako start k lepším zítřkům.

Mráz ani vítr mi tak nevadil, jako jako bolest při došlapu pod špičkou. Naštěstí v druhé polovině už bolelo vše, tak jsem na to přestal myslet a zlešilo se to.
Co se ale nezlepšilo byl čas, měl jsem co dělat abych se dostal pod 4h.
Když jsem pak viděl výsledky chytal jsem se za hlavu, stačilo málo a byla bedna. Tak mě hřeje aspoň to, že jako první z oddílu mám v tomto roce maraton za sebou a teď se budu už jen zlepšovat. To bych měl dokázat už koncem ledna v Budějovicích.
Držím vám palce, ať vám to v Ostravě vyjde. Já půjdu vyklusat do Oseku a Chomutova. Ahoj, er.

Žádné komentáře: