23.12.07

Dnes jsme si v Bělském lese...

... dali dostaveníčko. Pod hlavičkou Okresní rady ASŠK, ve spolupráci s SŠT Ostrava-Hrabůvka, a pod vedením člena našeho klubu Jury Brože se běžel jubilejní 20.ročník Vánočního krosu a memoriálu Drahomíra Gromotoviče a Bohumila Prauzka. Organizační hvězdou byla opět Jarka Matonka Mathonová. Náš šéf Otto Seitl se držel stopek :-)
Počasí proti loňskému ročníku bylo mrazivější -3°C. Vál poměrně silný a ledový vítr.
Za náš tým se postavilo na start šest závodníků:

Lenka Wagnerová - 3. místo v kat. ženy
Miroslav Miko - 1. místo kat. C
Erich Rinka - 2. místo kat C
Vašek Procházka - 3. místo kat. D
Láďa Dvorský - tentokrát nic
Rosťa Bažanowski - zase nic

zleva paní Gromotovičová, Aleš Miko, celkový vítěz Honza Pernica, doplníme a Jura Brož

béčkaři: Baláž, Zátopek, Ševčík

céčkaři: náš Erich Rinka (dostal za úkol zřídit v Kravařích pobočku resp. odštěpný závod MK Seitl Opava s tím, že Běh zámeckým parkem bude běhat za Lojzu H. :-) a náš nový kůň s velkým k Mirek Miko

déčkaři Rod Vladimír, Pavelka Vašek a náš Procházka Vašek

Naše "stará" známá kamarádka, "kočka jak byk" z Orlové, Verča Kohutová pohár tentokrát nezískala, ale měla tu čest jej na chvíli podržet.

Výsledky zde: http://www.volny.cz/mkseitl/B%eclsk%fd%20les%20-%20kros.doc

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

V áčku je na fotce a 3.místo obsadil Ivanov Nikola.
R.B.

Rostislav Bažanowski řekl(a)...

Díky :-)

Anonymní řekl(a)...

Rosťo ,přeji Ti hezké, beznervní vánoce a pevné zdraví v roce 2008.
Libor Mikloš
Jo, a získal si u mne cenu za nejlepší blog. Pochopitelně cenu Ti mohu předat (koupit) jedině osobně, tak snad to někdy vyjde.

Rostislav Bažanowski řekl(a)...

Ahoj Libore, zasíláme do Raškovic vánoční pozdrav a mnoho štěstí a zejména zdraví v následujícím roce.Zvažujeme kromě odštěpného závodu MK Seitl Opava také MK Seitl Frýdek-Místek. To proto, kdyby jsi se náhodou chtěl "projevit".Měj se zatím hezky a doufám, že to příští rok budem dávat pod čtyřicet :-)

Lenkačlenka řekl(a)...

Rosťo, jak mě mrzí, že jsem se na vyhlašování nemohla dostavit. Lenkačlenka na 3.místě, to by bylo foto!!! Ale jinak ti přeji krásné Vánoce.P.S: Nejdeš zítra do Běláku vyběhat dnešní závod? J8 asi jooo.

Rosťa Bažanowski řekl(a)...

V kolik, mám pro tebe námět do blogu :-))

Anonymní řekl(a)...

Mám jen malou technickou. Na první fotce není paní Prauzková, ale paní Gromotovičová. Já to musím vědět, vždyť mě učila tělocvik. ;-)

kdosi z X-airu

Rostislav Bažanowski řekl(a)...

Takže, když jsem střílel od boku, tak to bylo příliš doprava. Díky za upozor. :-)