17.6.07

Noční hodinovka v Polsku

V sobotu 16. června 2007 se konala v polských Siemianowicach Ślaskich nedaleko Katowic noční hodinovka na šotolinové atletické dráze. Tento závod je součástí nedávno vyhlášeného Slezského poháru v hodinovce,který organizuje polský běžecký oddíl Ślimak Bytkow společně s naším MK Seitl Ostrava. I proto se na nelehkou cestu do Polska vydala naše regionální výprava devíti zástupců ve dvou autech.

Na start prvního rozběhu se nakonec ve 22 hodin postavilo mezi polské běžce celkem šest našich reprezentantů. Otto Seitl si liboval a celý závod si pěkně užíval. Po delší době se mu běželo hodně dobře a odkroužil si úctyhodných 9.307 metrů a v pohodě na trati porazil několik soupeřů. Noví členové oddílu MK Seitl Ostrava Lenka Wagnerova ( 10.906 m ) a Libor Svozil ( 12.458 m ) se neztratili a ve své oddílové premiéře nezahanbili ani svého zaměstnavatele Policii ČR :-)

Svůj standart si odkroužil i známý maratonec Karel Budík ( 11.824 m ), kterému se v Polsku tak zalíbilo, že nechtěl ani domů. Nejvíce byl nadšený s čelové lampičky,kterou obdržel každý závodník jako dárek od pořadatelů. Výborný výkon opět předvedl veterán Václav Procházka, který zaznamenal kvalitní výkon v délce 13.070 metrů a v celkovém absolutním pořadí obsadil krásné 21. místo. Škoda, že hodinovka nebyla hodnocena ve věkových kategoriích, protože by Václav obsadil suverénní první příčku ve své kategorii.

Já jsem se rozhodl na poslední chvíli, že se přidám k výpravě do Polska. Ještě ráno jsem absolvoval ve Frýdku-Místku pětku na dráze v rámci atletické ligy a odpoledne jsem již seděl v autě do polského Slezska. Určitě, ale nelituji, protože moje následné druhé místo i přes slabší výkon ( 15.796 m ) u mě vyčarovalo na tváři hodně úsměvů. Navíc jsem vyhrál hodnotný mobilní telefon a získal krásný pohár. Vůbec to u mě již vypadá tak, že jsem asi byl na soustředění v bulharském Čotově, kde jsem se přiučil jak dělat z písku zlatá vejce :) Ať je to tak nebo třeba není, v každém případě výsledek je dobrý počin k získání vyhlášeného Slezského poháru v hodinovce, kdy na naší podzimní část se musím připravit, abych těch v závěru ztracených 40 metrů na vítěze vymazal. Konečně musím také napsat, že celkově se hodinovka v Polsku moc povedla a její noční atmosféra byla něčím na co se hned tak nezapomene. Všichni jsme dostali krásné medaile a užitečnou čelovku. Pořadatelé si dali hodně záležet a po závodě se stoly prohýbali pod různými nealkoholickými nápoji, kotlem polévky, koláči a koblihy. Pěkně jsme se jako správní češi nacpali až se nám dělali boule za ušima ( no přece to tam nenecháme ! ). Cestu zpátky jsme si dokonce nedobrovolně zpestřili noční vyhlídkovou jízdou Katowicemi a za svítání jsme úspěšně dorazili do našeho milovaného Ostravsko Karvinského revíru.

Petr Wala

. Výsledky na: http://www.volny.cz/mkseitl/
.





... Paparazzi si není jistý, zda jeho štajger zrovna vyfáral nebo doběhl hodinovku.
.
1.Z uhla prach a kašel a kdybys farať kaj šel
dycky trpi pajšel, to každy haviř vi.
Tož vylezli sme z ďury zhodili mundury
a kvůli fiskultury sme turu podnikli

2.Hrnul sem se přikladem bo sem nětušil
že se budě losovať, aby přehled byl
kdo s kym zrobi dvojicu, aby v červencovym hicu
z Vitkovic na Ostravicu, do cila dorazil

3.Štajger vypsal ceny, dvě kože z hyeny,
aby moh byt odměněny ten nejzdatnější tym.
Nevim jak to přijdě, že štěsti stalo kajsi inde,
nechalo mě po krk v bryndě, jestli uhadnete s kym.

4.Bořivoja Lupeňa, mladeho kluka,
vytahnula moje ruka přimo z klobuka.
Pozdravil: "Tu mě matě, mam tenisky od Batě",
od teplaku měl gatě, latu na latě.

5.Po startu hned jak v lize, dostal se do krize,
že ponožka ho hryze, od hladu je mu mdlo.
Nic nebylo z té tury, bo nas předjiždˇali fury,
šlapali po nim kury, no hrozne divadlo.

6.Jela kolem sanitka, hned se hrnul k ni,
estli pomoc potrebuješ enem si řekni.
Nabral sem vzduch do ňader a kopnul ho do hader
tak zaber gyzde zaber, bo sme posledni.

7.Brzo rezignoval, už sem ho něprovokoval
psychicky neštenkroval, k rychlosti větši.
Stejně noha mině nohu, a tak se modlim k Bohu,
to jako bezpartijni mohu, ale nic to neřeší.

8.Poslední eso sem ale v kapse měl,
sam sem o něm do včerejška ani nevěděl
byl sem tak smiřeny, s tim že pozbudeme ceny,
ty kožuchy z hyeny, že sem si nezpoměl.

9.Stejně mi to neda, byt od rana bez oběda,
ani plan se podlesť neda, musí se přeskočit.
Dal sem mu chleba a kus špeku a ze sameho vzteku
sem žuchlal enem veku, co sem měl robiť.

10.Na šachtě su také hromske zakony,
že když neni špeku, tak nesu vykony.
Kdyby sem byl dajny, hned jak sme vyšli z lajny, moch sem ten cizokrajny kužuch včil ponosiť.

Žádné komentáře: