7.11.11

Beer Treking


V sobotu 8.5 jsem  na rozdíl od většiny našeho oddílu nebyl na Frýdecké 10, ale na zcela netradičním závodě v Koutech nad Desnou: Beer Treking! Pořadatelé mi udělali propozice přesně na míru! Po startovním výstřelu, bylo nutno vypít pivo a pak se vydat na trať, na ní další čtyři občerstvovací stanice s povinností vypít pivo. Po doběhu do cíle se stopky zastavili až po vypití závěrečného šestého piva. Pochopitelně jsem zvítězil a jelikož  startovního pole tvořili převážně turisté tak s náskokem asi půl hodiny. Trase byla 13 kilometrová okruhová asi s 500 m převýšením po turistických stezkách z Koutu nad Desnou nahoru na Červenohorské sedlo a zpět. Hezký závod jen škoda, že se nenašel někdo kdo by se mnou držel tempo. Večer po vyhlášení a vypití několika dalších piv jsme se museli za úplné tmy dostat na Červenohorské sedlo na hotel, naštěstí jsme mněli sebou střízlivého psa. V neděli za odměnu, v nádherném počasí, a na vystřízlivěnou, pěší výlet na Praděd a zpět.

Jarda Hrabuška

Odkaz na stránky:  http://beer-treking.cz

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Tak Jardo můj tip co jsem Ti na pěkný závod dal Ti vyšel.Hornická je už moc masovka a ja si taky užil ve stejném termínu Otrokovický 1/2maraton kde bylo 80 běžců a výborné prostředí a zázemí.Běžel i Jirka Březina.Jednou jsme taky vypili dost piv a stejně jak píšeš jsme se v noci škrábali z Koutů na Červenohorské sedlo tou širší pěšinou a na Č.h. sedle jen svítil halogen,který nás držel při tom že tam dorazíme po několika pádech do příkopy.Jak Ti bylo v cíli po tom 6 pivu?Cítěl jsi to dost v hlavě?No ale ty jsi asi zvyklý,ale mě by to asi v seběhu těch 5 piv šplouchalo v břiše.Jinak výsledky z POLSKA jsi nenašel?Oni tam mají po tom maratonu na stránkách pořád mrtvo a ani fotogalerie a nic se tam neděje.Na to že nás bylo 400 běžců tak to trochu kazí dojem.Roman/HOLKI

Anonymní řekl(a)...

Po doběhu do cíle a šestém pivu jsem dostal žízeň.
J.H.

Anonymní řekl(a)...

:-) sem čekal podobnou odpověď.By to měli zvýšit na 10 piv.Příští rok pořádně potrénuji a porazím Tě .-)Roman/HOLKI

Anonymní řekl(a)...

příští rok jdu taky!!!Aleš Zajíc