20.5.09

Pizza bude !!!

I když jsem byl vlastně poslední, tak jsem stál poprvé v životě na bedně. Čas sice nic moc, ale ty pocity byly opravdu slastné... Navíc když vyhrajete v tombole poslední cenu - basu Staropramenu.
Stalo se tak dnes v Kopřivnici na Zátopkově pětce.


Jura Zátope
k, Mirek Vrobel a moje šmatlavá maličkost.

Za nádherného počasí nastoupilo na trať hlavního závodu celkem 23 závodníků, což bylo celkem nemilé překvapení. O tomto víkendu se nic nekoná, takže se očekávala účast větší. Takže snad příště. Organizace klapala pod vedením kvinteta ve složení: Jura Harašta, Michal Keller, Saša Neuwirth, Irča Šádková, Pavel Michna a určitě jsem jako vždy na někoho zapoměl.



V pohodě a v klidu zvítězil Vašek Bitala z Olympu Praha za 16:30min. Druhé místo vybojoval Radek Macíček a pro třetí místo si doběhl Tomáš Jurák z MK Kopřivnice. Výsledky zatím takhle:
A

1. 16:30 Václav Bitala, PSK Olymp Praha

2. 17:02 Radek Macíček

3. 17:07 Tomáš Jurák, MK Kopřivnice

B

1. 18:10 Miroslav Vrobel, MK Kopřivnice

2. 18:27 Jiří Zátopek, X-air Ostrava

3. 20:15 Rosťa Bažanowski, MK Seitl Ostrava

C

1. 20:20 Petr Jelínek, MK Kopřivnice

2. 21:23 Josef Kvita, MK Kopřivnice

D

1. 21:27 Jiří Bednařík, Mniší

2. 22:40 Karel Piskoř, PJR Frenštát pod Radhošťěm

Ženy 3 km

1. 13:12 Andrea Krstevová, Sokol Opava

2. 14:22 Kristýna Hauzerová, Trojanovice


Fotky jsou na rajčeti.

9 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

časy mužů do 40 lrt,to je hrůza

Rosťa Bažanowski řekl(a)...

To je sice pravda, ale kopřivničtí vrabci si již několik let štěbetají, že nekvalitní škvárový ovál na místním hřišti je o pár metrů delší :-) Viz. srovnej časy jednotl. borců s časy příští středu na ČMSS ve F-M.

Anonymní řekl(a)...

Nevím, který chytrák tady zase anonymně komentuje časy v kategorii. Určitě nějaký borec , co v mládí byl strašně dobrý, ale teď mu to už tak moc nejde. Jinak by na ten závod přišel a ukázal, jak se to běhá.....
No, já jsem byl Rosťo minulý týden služebně v Prazer Suchdole a tam se vyloženě shodou okolností zůčastnil závodu na 3Km(Taky ošklivá, nerovná škvára a já OR!!!)
Ceny nebyly žádné a v běhu B startovalo 25 běžců - vše nad 12minut (spíš nad 13minut) V běhu a včetně Mirečka Serbessy dalších 29 běžců a nikdo pod 10,30
Opravdový závod pro širokou veřejnost a to, čemu se říká běh pro zdraví a radost. Hrozně tento serial SABZO Pražákům závidím. Je tam fakt jiná atmosfera. U nás se tato forma s vyjímkou Hornické desítky nepodporuje a běžci bez závodnické minulosti zahánějí tzv. vysokou úrovni účstníků, kteří obíhají všechny podniky v kraji a nasazují laťku někam úplně, úplně mimo možnosti obyčejných lidí, kteří by se možná taky rádi zůčastnili.
Libor Mikloš
PS: Mimochodem Rosťo, Tvůj čas po tak velkých problémech není vůbec špatný. Já jsem byl 4 týdny nemocný a To vracení se k mým loňským časům bylo hrozné.

Anonymní řekl(a)...

...Rosťo gratuluju k bedně...:-)Radim Lipták

Anonymní řekl(a)...

ahoj Rosťo, připojuji se ke gratulacím, ale hlavně jsem Tě nebo Vás chtěla pochválit za stránky!! články píšeš hodně čtivě, rychle a aktuálně.Člověk se při nich i hoodně zasměje!Máš dobré nápady!!Dominika

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Rosťo, časy nic moc, ale jako manekýn tam vypadáš super.To vždycky říkám těm našim hlavně dobře vypadat.Uplivaný a schvácený může být každý, ale být přitom ještě pěkný to je umění. mčj

Rosťa Bažanowski řekl(a)...

Já myslím Mirku, že desítku za umělecký dojem můžeš dostat z běžců jen ty :-) My co mácháme rukama na všechny strany nebo jimi nehýbáme vůbec, se můžeme jít zahrabat :-)

-W- řekl(a)...

NENÍ DŮLEŽITÉ ZVÍTĚZIT, ALE JAK PŘI TOM VYPADÁME !

Anonymní řekl(a)...

jo,byl jsem strašně dobrý a proto si můžu dovolit kritizovat. A pokud budeme takovéto výkony chválit,tak to bude s našimi běžci moc špatné! A jinak se omlouvám za kritiku,nevěděl jsem,že na těchto stránkách se musí jen chválit.