12.1.08

Náš šéf HALLOOTTO...

...posílá všem čtenářům tohoto bulvárního plátku POZDRAV !

Prosákly určité informace (viz. mříž na okně), že se jedná o Barboru Škrlovou, která je momentálně ve vazbě, ale můžeme vás ubezpečit, že je to náš Ottík a fotografie nám skutečně poslal ze svého mobilu.

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

běžecký klub bk SAK - černí jezdci se na včerejší výroční schůzi rozhodli poslat pozdrav a přání OTTOVI, aby se zase brzy objevil ve zdraví na závodních tratích adál organizoval závody na ostravsku a v okolí sportu zdar aOTTOVI zvlášť za černé jezdce mirek.Osobně popřeje u TATY Jorgos s Nikosem.

Rostislav Bažanowski řekl(a)...

Jménem Ottových oveček, DĚKUJI...!

Lenkačlenka řekl(a)...

Rosťo, a je to vůbec foto z nemocnice? Nebo je předseda týraný muž bez možnosti úniku? Možná by tospravilo nějaké to zásahové komando :-)

Rostislav Bažanowski řekl(a)...

To je pravda, měli bychom našeho Ottíka osvobodit.

Anonymní řekl(a)...

Mříže mi tu dali asi proto, že jsem jim řekl, že nemám peníze. Tak se bojí, abych jim neutekl bez placení. Ale stejně doufám, že už brzo uteču. Je tu nuda. Zdravím všechny. Otto

Anonymní řekl(a)...

Dneska dopoledne mě konečně propustili z "vyšetřovací vazby" do domácího ošetřování. Cesta domů byla velmi náročná. Musel jsem zvádnout několik schodů nahoru a zase dolů. Z toho všeho jsem dostal teplotu. Teď je už to lepší a musím ležet a nenamáhat se. Těším se na 1. února, kde se doufám v hojném počtu sejdeme. Tímto všechny, nejen členy našeho klubu, ale všechny sportovní přátelé z Karviné, X-AIRU, Kašparovce, včetně jejich partnerek. Zdraví Hallóotto